fbpx

בניית אתרים לעסקים קטנים – החזון של העסק שלך

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אז בנית אתר לעסק קטן. העסק שלך אונליין, יש בו תכנים, טקסט ותמונות – והוא אפילו מעוצב בגווני החברה. נהדר. כל התפריטים במקום – על פניו, נראה מקצועי ביותר. עכשיו, נחכה… אנשים נכנסים, כל רגע עכשיו… הם יסתכלו על האתר המרהיב, יהנהנו לעצמם… אולי אפילו יקפצו לחנות (אם יש), ויעשו איזו רכישה או שתיים.

אוקי, חיכית מספיק. האם אנשים הגיעו? האם הם נהנו מהאתר? האם הם החליטו לקנות משהו או התקרבו לכדי רכישה? האם יש לך יכולת לעקוב אחר הנתונים הללו?

זה בסדר אם לא, בעיקר אם לא עשית תואר בבניית אתרים לעסקים קטנים.

ראשית כל, נרצה לדבר על כמה דברים. אתר, הוא כרטיס הביקור שלך. אך זה לא אומר שהוא יכול להיות גנרי, צבעוני שלא לצורך, או מציע דברים מידעיים ללא סיבה. האתר מרוכז סביב רעיון אחד, סביב המסר – החזון שלך. מה החזון של החברה שלך? בשביל מה הקמת את העסק שלך? זו ההבטחה שלך לעולם.

מה החזון של העסק שלך?

אם אני מוכר מחשבים, יכול להיות שאני עושה זאת (זה הלמה שלי), עקב כך שזה מאפשר לי לוודא שלכולם יש גישה למידה זמין ופנוי, ויכולים להמשיך ללמוד ולהתקדם בחיים. אזי, באופן טבעי והגיוני – אם הם ייכנסו לאתר שלי, הם ייראו שהמשפט הראשון אומר: "עוזרים לאנשים להתחבר למיידעים שהם באמת צריכים, דרך טכנולוגיה מתקדמת במחירים נוחים", או משהו אחר שמתאים.

כך שהאנשים שנכנסים, והם למעשה מחפשים ורוצים להתחבר לאינטרנט וללמוד עוד מידע על מה שמעניין אותם, ולעשות זאת דרך השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, רואים שמה שהצעתי להם באתר – הוא בדיוק עבורם. עשיתי אופטימיזציה, לדבר הראשון שהגולש רואה כשהוא נכנס לאתר, כך שהוא מבין שהוא במקום הנכון.

לתת בית חם ללקוחות מתאימים

וחלק מזה, הוא כי אנחנו יכולים להיות בכל מקום כיום, בכל רחבי הרשת, בכל רגע נתון – ואם החלטנו להשקיע את הזמן שלנו במקום מסוים, אנחנו רוצים לוודא שזו החלטה נכונה, שזה בעל ערך, שזה מקדם אותנו – שזה היה נכון וחכם להשקיע ולהשתקע כך. כאשר הדבר הראשון שמופיע באתר שלנו זה הדבר הראשון והיחיד שהלקוח הפוטנציאלי רוצה להביא לחייו, ולחוות עוד ממנו – אנחנו מסמלים שאנחנו יודעים ומבינים עניין.

וואיט וודסמול, מומחה בעל שם ומצוינות להתנהגות אנושית, אמר פעם: "כאשר אתה מסביר ללקוח את הבעיה שלו, יותר טוב משהוא הבין אותה עד כה, הוא באופן אוטומטי ומיידי מניח שגם יש לך את הפתרון" (ניסוח שלנו). כך שאם אנחנו יודעים מה הלקוח שלנו רוצה, כמו גם יש לנו את הבהירות לבטא זאת – אנחנו כבר הוכחנו את עצמנו כסמכות, כאנשים שיכולים לעזור לו עם זה. במקום לכתוב "אנחנו הכי טובים, תקנה אצלנו", אפשר להראות למה אנחנו הכי טובים, ולמה כדאי לקנות אצלנו – כי אנחנו… מבינים. קולטים את הסיפור שלו.

וזו הסיבה שאנשים עושים עסקים עם אנשים. על כן, בניית אתרים לעסקים, יכולה להיות הדרך שלנו להראות  – שאנחנו מבינים, וזה הצעד הראשון שלדעתנו מתבקש לעשות, טרם בדקנו איך להביא אנשים לאתר, ובכלל "למכור" להם דבר מה.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך