fbpx

חוות דעת מאומתות מאתר הפרילנסרים X PLACE

בניית אתרים לעסקים זה העסק שלנו!
הלקוחות שלנו מעריכים את העבודה ואופן ההתנהלות שלנו במהלך יישום הפרויקט, ואנו מודים להם על כך. חוות הדעת שלהם לפניכם...

רועי עשה עבודה מקצועית, התקשורת מולו הייתה אפקטיבית ויעילה וכן עמד בזמנים שנקבעו מראש.

בניית אתרים לעסקים
דניאל פרישקו

עמוד נחיתה

אלוף אמיתי! יחס ושירות אדיב, סבלני ומקצועי. שמח על בחירתי!

בניית אתרים לעסקים
רמי קרן

הקבוצה למחיקת חובות

קיבלתי ועדיין מקבל שירות אדיב ומקצועי מאדם נעים ואמין

placeholder.png
שמואל שיינברום

S.T.C חומרי איטום, בעלים

רועי בחור רציני ,עומד בלוח זמנים ונותן שירות מעולה ,ממליץ בחום .

אורסייט, קידום אתרים

אתר עסקי

אנו עובדים עם רועי מזה כשלוש שנים. בכל חודש אנו מרוצים מחדש ממאמרים לקידום אותם רועי כותב עבורנו. רועי אדם נוח ונעים לעבוד עמו. אנו נמשיך לעבוד עם רועי שנים רבות וכך נמליץ לכולם.

‏‏לכידה
איה הילמן

INTER - DEV, בעלים

העבודה בוצעה בהתאם לציפיות התצוגה הגרפית מעולה מעבר לציפיות העבודה בוצעה במהירות ובהתאם ללוח הזמנים כן הייתי בוחר בחברה לביצוע פרויקטים נוספים

משה בן סימון

"פולדי", מנהל מכירות

רועי כתב כתבה ברמה גבוהה, שלח לנו את הכתבה יותר מהר ממה שנתן בלו"ז. אני מאמינה שנעבוד עוד יחד בהמשך.

נורית רון

כתבות תוכן

ממליץ בחום על רועי, בעל מקצוע בחסד עליון, קשוב לצרכי הלקוח, ביצועיסט , מקדיש מזמנו גם לשעות המאוחרות מאוד של היום, במקרה שלי במהלך בניית האתר ביקשתי מרועי לשנות לחלוטין את מבנה האתר למרות שלא היה מחוייב ע"פ הסיכומים שנקבעו מראש ורועי הגדיל לעשות וזרם עם הרעיון למרות שהצריך עבודה מרובה נוספת.

ירון בוצ'צי

WETEXT

רועי איש מקצועי,ישר ןאמין ומשתף פעולה מעל ומעבר. האתר נבנה לשביעות רצוני המלאה תוך שיתוף פעולה מלא ויכולת קריאטיבית ראוייה לציון של רועי. הפגין בקיאות טכנולוגית ויכולת מתן מענה לצרכים משתנים ברמה גבוהה. בניית אתרים לעסקים זה בהחלט העסק שלו.

placeholder.png
דודי זילברמן

"שביל הזהב"

רועי היקר, תודה רבה על בניית אתר עורכי הדין שלי. במסגרת בניית האתר עבדנו רבות ובצמוד לרועי. אני מודע לכך שאני נחשב פרפקציוניסט ובעל דרישות גבוהות, אך רועי התמודד עם זאת ללא דופי. הוא גילה מקצועיות, סבלנות, שירותיות ויעילות. המלצנו לחברים וקולגות על רועי ונמשיך להמליץ בחום.

עו"ד אבי וענונו

אתר תדמית

עם סיום העבודה על בניית האתר ועיצובו קיבלתי פידבקים חוביים מחברים רבים. נתת לי מענה לכל הצרכים, הקשבת לדרישות ועשית עבודה יצירתית ויפה. לא נותר לי אלא להודות לך המון על עבודה נהדרת, ניפגש בסיבוב הבא.

placeholder.png
אדי רומנוב

QA - EXPERT

העבודה עם רועי היתה יוצאת מן הכלל. הפגין ידע מקצועי נרחב, הגדיל ראש והציע פתרונות יצירתיים מעבר לאיפיון שהועבר אליו. זמן התגובה והזמינות שלו היו מהירים מאד. בנוסף, רועי גילה גמישות רבה לגבי שינויים שביקשתי להכניס תוך כדי העבודה ועשה מעל ומעבר על מנת שאצא מרוצה. אני בהחלט שוקל בחיוב להמשיך ולעבוד איתו על פרויקטים עתידיים שלי.

דורון משיח

אתר השוואות פיננסי

רועי בנה לנו את אתר מידע 8, אתר חדשות מקומיות לאצבע הגליל. התרשמנו מהיצירתיות והמקצועיות שרועי יישם לאורך כל הפרוייקט.היינו עם רועי בקשר יום יומי והוא בצורה אדיבה וסבלנית העניק לנו את מבוקשנו. אנו ממליצים לעבוד עם רועי. אנחנו בוודאות נעבוד איתו בעתיד.

placeholder.png
זיו אלוני

"מידע 8" - אתר חדשות הצפון

לרועי יכולת לימוד גבוהה שמאפשרת לו ללמוד את צורכי הלקוח ולהתאים לו את המוצר בצורה מיטבית. למרות הגמישות הנדרשת מהמפתח, שבדרך כלל צורכת זמן רב, רועי מצליח לעמוד גם בלוח זמנים צפוף. בניית אתרים לעסקים זה בהחלט העסק שלו.

בני פישמן

"כארטא האב"

הגעתי אל רועי דרך אתר xplace ושמחתי על כך מאוד. רועי מקצועי מאוד- העמיק בצרכי ומטרות החברה ולא הסתמך על תבניות או "העתק-הדבק", שירותי ואמין. העבודה מולו עברה בצורה נעימה, היה זמין אליי, לשאלות ותמיד "הגדיל ראש". בנוסף, דאג גם לעיצוב האתר, עמד היטב בלוח הזמנים ובהחלט אעבוד איתו שוב.

placeholder.png
איתי יוגב

צור הדברה ירוקה

ביקשנו לבנות חנות בשופיפיי, רועי הציע לבנות חנות בוורדפרס ללא צורך לשלם עלויות חודשיות והבטיח תוצאה זהה ואפילו טובה יותר. אני שמח שהוא לא טעה והוא עמד בהבטחה שלו. האתר בעל פונקציות רבות ובעל מראה עדין ונקי כמו שביקשנו באיפיון.רועי חסך לנו כסף, והוא איש מקצוע נוח ונעים לעבודה משותפת ואני ממליץ לעבוד איתו בשמחה.

קובי עמוס

My cool shirt

רועי ביצע עבורנו עבודת הקמה והחלפת תבנית בוורדפרס. העבודה בוצעה בצורה מלאה עם הרבה סבלנות והקשבה לכל הצרכים שעלו במהלך העבודה. הרבה מעבר למה שסוכם. קיבלנו יחס ועבודה מקצועית עם אמינות גבוהה - דבר שקשה למצוא היום.

לימור מויאל

הקדירה - אוכל טבעוני עד הבית

התחלנו עם משימה אחת של בניית אתר וורדפרס מחו"ל , באנגלית והתגלגלנו להקמת דפי נחיתה ב- 5 שפות (מעבר לאנגלית). רועי בחור רציני , יוזם , חושב ומגיב מהר. היו לי ספקות בהתחלה לגבי מעורבות אפשרית של מעצב והוא חסך מאיתנו את העניין , פגע בול מהתחלה . גם לאחר שהמשימה הראשונה נסתיימה המשיך לתמוך ככל שנדרש מבלי לדעת שיש המשכיות. ממליץ בחום.

מרדכי יהב

דפי נחיתה

רועי ביצע עבורנו עבודת הקמה והחלפת תבנית בוורדפרס. העבודה בוצעה בצורה מלאה עם הרבה סבלנות והקשבה לכל הצרכים שעלו במהלך העבודה. הרבה מעבר למה שסוכם. קיבלנו יחס ועבודה מקצועית עם אמינות גבוהה - דבר שקשה למצוא היום. בניית אתרים לעסקים זה בהחלט העסק שלו.

לימור מויאל

הקדירה - אוכל טבעוני עד הבית

התחלנו עם משימה אחת של שדרוג אתר מחו"ל ,ב- WORD PRESS באנגלית והתגלגלנו להקמת דפי נחיתה ב- 5 שפות (מעבר לאנגלית). רועי בחור רציני , יוזם , חושב ומגיב מהר. היו לי ספקות בהתחלה לגבי מעורבות אפשרית של מעצב והוא חסך מאיתנו את העניין , פגע בול מהתחלה . גם לאחר שהמשימה הראשונה נסתיימה המשיך לתמוך ככל שנדרש מבלי לדעת שיש המשכיות. ממליץ בחום.

מרדכי יהב

דפי נחיתה

רועי מבין מהר, מגיב מהר, מציע פתרונות לבעיות - ונעים ביותר לעבודה (גם למי שלא ממש מבין בתחום וצריך קצת סבלנות להסביר לו - אני - או למי שלא רגיל לעבוד עם מי שמעולם לא פגש פנים אל פנים - גם אני). בקיצור - מומלץ ביותר.

דובי שוורץ

oneplace - מגזין אקטואלי

רועי ביצע ביצע בניית חנות וירטואלית לתאורה. העבודה מול רועי נעימה, עניינית, זריזה, הוא העלה נקודות שהיו רחוקות מעיני ולטובתי, דאג שאציף כל פיפס שיש לי כדי שאהיה מרוצה 100%. ואכן כך - מרוצה 100% וממליץ בחום. חייב לציין שרועי היה זמין לי בשעות מאוחרות ביום ועל כך חייבים להודות - שירות מעולה. רועי העניק לי את השקט והידיעה שיש על מי לסמוך. בהחלט אמליץ לחברים בעתיד. תודה!!

אלירן זריהן

אלירן תאורה אדריכלית

בחרתי ברועי בגלל חוות הדעת החיוביות שראיתי באתר. הוא ענה על כל הציפיות, היה סבלני, נעים ויסודי, ובנה לי אתר חבל על הזמן! אני מרוצה ממנו מאוד ואבחר בו גם בפעם הבאה.

גיא גלנטי

גלנטי - צבע לדירות - אתר תדמית

רועי עשה עבודה מעולה ויפה במיוחד, האמת שהופתעתי לטובה, היו לי חלומות ודרישות, והוא מילא לי אותן אחד אחד, ועם עוד הפתעות שלא ידעתי אפילו לדמיין, אפילו ששיגעתי אותו שוב ושוב, הוא לא איבד את הסבלנות והאדיבות, וגם אחרי שסיים את עבודתו הוא לא הפסיק לעזור לי לגבי נושא מסוים שהסתבך, וכל זה ביסודיות המדהימה שלו, כמובן שאם אצטרך עוד פרויקט,Digital Spirit תהיה הבחירה המועדפת עליי, ממליצה במיוחד חיה.

חיה גבריאל

prow, בעלים

השירות ניתן במיידי ברמה מקצועית מהגבוהה שאני מכירה, הזמינות של רועי מאוד הקלה על תהליך העבודה. פיתוח ברמה של האתר שלי היא מצוינת, מאוד שיווקית לעסק שלי. אני מאוד מאוד מרוצה ומאוד ממליצה לכל מי שמקים אתר לפנות אליו. אדם נעים, חכם, מבין, זמין ומקצועי בקיצור מדובר בתותח על. תודה רבה רועי על הכל אין לי ספק שעוד נפגש בעסקים הנוספים שלי!!!!

סתו סמנה

mama yoyo-קייטרינג, בעלים

מקצועי סבלני ואמין, עשה עבודה מעולה, נקייה ומדויקת לשביעות רצוני

סיגל קריב

cj pro

רועי עשה עבודה נהדרת. מקצוען במה שעושה, הבין את הדרישות שלי, עבד במהירות ותיקשר היטב ובאופן רציף. אני ממשיך לעבוד איתו לאתרים הבאים. בניית אתרים לעסקים זה בהחלט העסק שלו.

אליק קר

קול אישי, בעלים

רועי עיצב אתר לשביעות רצוני, במהלך העבודה היה קשוב לרצונות ולצרכים שלי, עמד בלוח הזמנים שקבענו, המחיר הוגן, ובאמת ביכולתו לעצב אתר מיוחד ואחר. תודה

אבי הויזנר

מכון נדב, בעלים