fbpx

בניית חנות אינטרנטית בצורה נכונה ומקצועית

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בניית חנות אינטרנטית

הרבה מאתנו בוודאי יודעים, אם חקרנו קצת את המרחב האינטרנטי והשיווקי, שכדי לבנות חנות אינטרנטית, יש עניין להשתמש בנכסים דיגיטליים. או זו לפחות השיטה שאנחנו מכירים כיום. נכסים דיגיטליים, הם אלו שיכולים להתאפשר לנו כדרך "ספקי-חנויות" מסורתיים, כמו שופיפיי, וכד', שמאפשרים לנו לבנות חנות דיגיטלית כדרך הפלטפורמה שלהם. הדבר יכול להתבטא בעלות חודשית קבועה, או בכל סידור תמחורי אחר.

בעוד שנכסים דיגיטליים אחרים, יכולים להיות מנת חלקם של אתרי וורדפרס (בין שאר האפשרויות), שהם חינמיים להקמה והתקנה, לא דורשים ידע בתכנות (כמו גם "ספקי-החנויות" המסורתיים, שלא דורשים ידע בתכנות או קידוד אתרים כדי להקים חנות אינטרנטית שלמה, לפי המתאר שהם מאפשרים), והעלות היחידה היא על דומיין (כמה דולרים לשנה, ברוב המקרים), ותוספים (באם מתבקש כדי לאפשר את החנות האידיאלית שרוצים).

עלויות בהקמה ובבניית חנות אינטרנטית

כך או כך, העלות המרכזית בהקמת עסק דיגיטלי מצליח, הוא כנראה על למידה מאנשים אחרים, או קבלת שירותים מאנשים אחרים כדי לקבל ערך שיעזור לקדם את העסק. לדוגמה, אפשר לשלם לאנשים שיריצו עבורנו פרסומות שמביאות אנשים, או לערוך את הטקסט באתר שלנו, כך שהוא יהיה מושך, מעניין ורלוונטי יותר למי שיקרא אותו. אפשר לשלם לאנשים כדי ללמד אותנו איך לעשות את זה בעצמנו, ובאופן כללי: איך וכיצד ליצור ולבנות חנות אינטרנטית מוצלחת ושלמה.

טיפים בבניית חנות אינטרנטית (וחוקים לעולם העסקים)

אם החלטנו לבחור לבנות חנות אינטרנטית, מהסוג שבאמת יכול לעבוד באמת, יש כמה דברים שאנחנו יכולים לעשות, כדי לוודא שאנחנו "על זה".

  1. ראשית כל, לבחור את מי אנחנו רוצים לשרת: אימהות חד הוריות? בעלי כלבים? ילדים בבית הספר היסודי? וכיוצא בזה. מה הם צריכים? מה ייתן להם ערך? מה יספק אותם, יאפשר להם ליהנות, יעשיר את חייהם? אחרי שבחרנו "נישה"… (כמו לדוגמה: חיילים שאוהבים את השניצל של אמא אבל שומרים על המשקל; כן, זה יכול להיות עד כדי כך מפורט ואישי, אם זה עוזר להבחין את מי באמת משרתים כאן)
  2. בוחרים מה הם המוצרים שנרצה לשלח עוברם, מה יעזור להם, מה ישרת אותם? בין אם מדובר בדברים שאנחנו מוכרים ואפילו מייצרים, או בדברים שאנחנו מספקים מיצרנים אחרים. מה ייתמוך את "הנישה" שלנו, הלקוח האידיאלי שהגדרנו?
  3. לבחור מה אנחנו מייצגים, מי אנחנו. עצם זה שבחרנו את מי אנחנו משרתים, ואיך – כבר יכול לתת לנו מושג לגבי התפקיד שלנו בחיים שלהם. אנחנו לא "הגיבורים", אלא "המנטורים", ההדרכה, אלו שמכוונים ועוזרים בדרך. ולפי כך, איזה סוג מנטורים אנחנו? החשיבה הזאת עוזרת לנו לבדל את המותג שלנו, למצוא את הקול שלנו, את הצורה בה אנחנו מתבטאים "ופונים לאנשים", מסבירים להם מה אנחנו מאפשרים להם, וכיוצא בזה. כמו גם, עוזרת לנו לבחור את פלטת הצבעים, את הסגנון העיצובי של המותג שלנו, וכן הלאה.
  4. לבחור פלטפורמה ליצירת ובניית החנות האינטרנטית שלנו, בין אם מדובר "בספקי-חנויות" מסורתיים כשופיפיי, או באתרים אינטרנטיים פר אקסלנס כמו וורדפרס (עם תוספים) או וויקס, וכיוצא בזה. הדבר כמובן קשור למותג שלנו, לאנשים שאנחנו רוצים לשרת, לתקציב שלנו – לפונקציות ולנראות שאנחנו רוצים לאפשר לחנות האינטרנטית שלנו, וכיוצא בזה.
  5. לבחור דומיין לאתר, שהוא למעשה יהיה השם, או המילה הראשונה שמבקרים ייחשפו אליו (או בין הראשונים), אם יש לנו את "הזהות" שלנו, ייתכן שגם שלב זה יהיה קל אף יותר.
  6. אחרי שבחרנו פלטפורמה לבניית חנות אינטרנטית, יש לנו זהות (הן שלנו והן אלו שאנחנו משרתים), דומיין, תקציב, וכיוצא בזה: אפשר להתחיל לבנות. באם רוצים לקבל עזרה, מומלץ לבדוק מי יכול לעזור, בין אם במסגרת ייעוץ או לימוד, במסגרת פרונטלית או קורסיסטית (course), וכיוצא בזה.

אנו בדיגיטל ספיריט מומחים בפיתוח ועיצוב אתרי מכירות למסחר ברשת. בנינו עשרות רבות של אתרים ויש לנו למעלה מ200 לקוחות מרוצים. אנו נשמח שתתרשמו מתיק העבודות שלנו ואם אהבתם, אנו כאן לשירותכם ונשמח שתיצרו קשר.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך