סיימתם עם בניית אתר אינטרנט, מה עושים עכשיו?

בניית אתרים לעסקים קטנים עם דיגיטל ספיריט. כשרון לצד ניסיון מעל 10 שנים של פיתוח ועיצוב מגוון אתרים מקצועיים שהופכים גולשים לרוכשים!

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בעת בניית אתר אינטרנט בעלי אתרים רבים מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב האתר, לצבעים, לתמונות, לממשק הגראפי ולא תמיד הם מודעים לכך שאין זה מספיק. בניית אתר אינטרנט היא מעבר לכך. על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש למיניהם, כאשר הראשי מבניהם הוא גוגל, כתיבת תוכן הינה הכרח.

מה צריך להיות כתוב במאמר? כתיבת תוכן איננה עניין של מה בכך, לכתיבה ישנם חוקים ברורים. התוכן עצמו חייב להתאים לקהלי היעד השונים, ויש לכתוב אותו בהתאמה מדויקת לדרישות מנועי החיפוש. המטרה היא שהאתר ימצא בדפי התוצאות הראשונים. כך גדלה הסבירות שיותר ויותר אנשים יגלשו באתר והרי זוהי כל המטרה. כתיבת תוכן אמורה לקדם את האתר, בין אם הוא מוכר מוצרים, מציע שירותים או בין אם מדובר על אתר אינפורמטיבי.

כתיבת תכנים איכותיים כתיבת תוכן משמעותה היא גם כתיבת מאמרים איכותיים, מקוריים, מעניינים שיספקו לגולש את כל המידע הנדרש. בכל מאמר ישנם ביטויי מפתח הנוגעים לתוכן האתר. שימוש לא נכון בביטויי מפתח לא יביא את הגולש לאתר אותו הוא מחפש. המאמר הוא אמצעי שיווקי מובהק, קידום האתרים מושפע ישירות מאיכות המאמר. מאמר שאיננו מקורי, לא יזכה לעדנה ממנועי החיפוש.

רלוונטיות המאמר כתיבת תוכן חייבת להיות רלוונטית לאתר אותו רוצים לקדם. בנוסף, חשוב שבעלי האתר מידי פעם יוסיפו עוד ועוד מאמרים ויחדשו את האתר. מאמרים אלה אינם אמורים להיות דומים לקודמים אלא לספק ערך מוסף חדש לאתר. ניתן בהחלט לומר שחלק אינטגראלי ממערך שיווק האתר קשור אל כתיבת תוכן, ועל בעלי האתרים להיות מודעים לחשיבות נושא זה. מה מציעות חברות קידום אתרים? חברות קידום אתרים מציעות ללקוחות שלהם כתיבת תוכן רלוונטית לאתר ולקהל היעד.

כתיבת תוכן לאתר: איך לכתוב תוכן לאתר שמייצר כסף

חסרונות אלה כוללים תחרות מחירים, ענייני מטבע, ונוכחות פיזית בשוק. במאמץ מכוון ניתן לא רק להתגבר על החסרונות האלה, אלא גם להפוך אותם ליתרונות. בניית אתר אינטרנט מקצועית ככל שתהיה, לא תתעלם מהבעיה הראשונה של הגלובליזציה היא אסימטריות של מחירים. לדוגמא, כתושב ישראל, יוקר המחייה ועלות הפעלת העסק שלי גבוהים מאלה של המתחרים שלי במדינות מסוימות, כמו הודו וסין, ונמוכים מאלה במדינות אחרות, כמו גרמניה וצרפת. מצד שני, המחיר שניתן להשיג באינטרנט הוא פונקציה של תחרות בינלאומית. המשמעות היא שעסקים קטנים במדינות היקרות יותר אינם יכולים להתחרות מבחינת המחיר עם עסקים בעולם השלישי.

כדי להתגבר על חוסר שוויון זה, יש להדגיש את האיכות בשיווק ובייצור. אמנם יש לקוחות עבורם האיכות אינה חשובה או אינה נדרשת, אך בכל זאת עבור לקוחות רבים האיכות משמעותית מאד. במקום להתלונן על המחירים הנמוכים של אחרים, עדיף לחפש לקוחות המוכנים לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. ספקי שירותים בעולם המפותח יכולים להרשות לעצמם לעבוד על פחות פרויקטים אם הם מתרכזים באיכות וגובים מחיר סביר בהתאם.

בנוסף, ניתן לשווק את היתרונות של התמחות ושל ידע מקומי. לדוגמא, מתרגם עצמאי לגרמנית המתגורר בגרמניה יכול לבצע עבודה טובה יותר מבחינת השפה העכשווית והלוקליזציה מאשר מתחרה המתגורר באסיה. כך ניתן להפוך את החיסרון לכאורה של מגורים במדינה מפותחת ליתרון, דרך התמקדות בידע מקומי ובאיכות.

כמו כן המאמר חייב להיות תואם לאופן קידומם של אתרים במנועי החיפוש. אין מדובר כאן על מאמרים הדומים למאמרים הנכתבים בעיתונות, אלא כתיבת תוכן ממוקדת מטרה, בעלת תכלית מוגדרת, וחשוב מאוד להיות עד כמה שיותר תמציתיים. זה לא מכבר הוכח שהגולשים לא יתעכבו על תוכן שאיננו מעניין אותם.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם