fbpx

סיימתם עם בניית אתר אינטרנט, מה עושים עכשיו?

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

בעת בניית אתר אינטרנט בעלי אתרים רבים מקדישים תשומת לב רבה לעיצוב האתר, לצבעים, לתמונות, לממשק הגראפי ולא תמיד הם מודעים לכך שאין זה מספיק. בניית אתר אינטרנט היא מעבר לכך. על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש למיניהם, כאשר הראשי מבניהם הוא גוגל, כתיבת תוכן הינה הכרח.

מה צריך להיות כתוב במאמר? כתיבת תוכן איננה עניין של מה בכך, לכתיבה ישנם חוקים ברורים. התוכן עצמו חייב להתאים לקהלי היעד השונים, ויש לכתוב אותו בהתאמה מדויקת לדרישות מנועי החיפוש. המטרה היא שהאתר ימצא בדפי התוצאות הראשונים. כך גדלה הסבירות שיותר ויותר אנשים יגלשו באתר והרי זוהי כל המטרה. כתיבת תוכן אמורה לקדם את האתר, בין אם הוא מוכר מוצרים, מציע שירותים או בין אם מדובר על אתר אינפורמטיבי.

כתיבת תכנים איכותיים כתיבת תוכן משמעותה היא גם כתיבת מאמרים איכותיים, מקוריים, מעניינים שיספקו לגולש את כל המידע הנדרש. בכל מאמר ישנם ביטויי מפתח הנוגעים לתוכן האתר. שימוש לא נכון בביטויי מפתח לא יביא את הגולש לאתר אותו הוא מחפש. המאמר הוא אמצעי שיווקי מובהק, קידום האתרים מושפע ישירות מאיכות המאמר. מאמר שאיננו מקורי, לא יזכה לעדנה ממנועי החיפוש.

רלוונטיות המאמר כתיבת תוכן חייבת להיות רלוונטית לאתר אותו רוצים לקדם. בנוסף, חשוב שבעלי האתר מידי פעם יוסיפו עוד ועוד מאמרים ויחדשו את האתר. מאמרים אלה אינם אמורים להיות דומים לקודמים אלא לספק ערך מוסף חדש לאתר. ניתן בהחלט לומר שחלק אינטגראלי ממערך שיווק האתר קשור אל כתיבת תוכן, ועל בעלי האתרים להיות מודעים לחשיבות נושא זה. מה מציעות חברות קידום אתרים? חברות קידום אתרים מציעות ללקוחות שלהם כתיבת תוכן רלוונטית לאתר ולקהל היעד.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך