fbpx

בניית עמוד נחיתה – מחיר, השקעה ותקציב

אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים

דפי נחיתה הם כמו פוסטר, או פלאייר. יש להם מודעה יחידנית, מסר אחד – שהולך עד הסוף. בניגוד לאתר מרובה תפריטים וקישורים, דפי נחיתה מבקשים ממך לקחת פעולה אחת – לקנות את המוצר. על כן, בניית דפי נחיתה, היא זו שמעודדת רכישה של מוצר או שירות מסוים.

איך דפי נחיתה מאפשרים לאנשים לקנות מוצרים?

הם מספרים סיפור. סיפור על אנשים בדיוק כמוהם, שהיו במצב שלהם, קיבלו הבנה או כלי – והשתמשו בזה כדי להגיע לרמה הבאה, להתפתח, לשנות את נקודת ההסתכלות שלהם. ודפי נחיתה, מספרים את הסיפור הזה. זה למעשה,  התפקיד של קופי שיווקי. אנשים שכותבים קופי (copywriters), יודעים איך לדבר לנקודות הרגישות באנשים. כמובן, יש כאלו שיכולים לנצל את זה לטובתם האישית, "לוחצי הכפתורים", בעוד יש כאלו שמנצלים את הידע הזה כדי לדבר ברמה אנושית, ישירה ואמיתית. "אני יודע שאתה סובל, אני מכיר את זה על עצמי", הם כמו אומרים. ואז הם ממשיכים ופורסים את המצב, או החוויה האנושית במילים שקל, פשוט, מושך ומעניין לקרוא.

האדם שקורא את זה חושב לעצמו, "הא, זה בדיוק כמוני, אני גם שם… ומעניין, לא חשבתי על זה כך קודם לכן", והעניין הוא – שהוא יכול להבין שיש דברים חדשים שהוא יכול לעשות, לייצר לגלות. אמנם, יש סיכון ליפול במלכדות ה-"טוב, הוא יודע מה אני חווה יותר טוב ממני, הוא כנראה יודע גם איך פותרים את זה", אך כל עוד המוכר לא מתיימר למכור משהו שהוא מעבר להצעה, או מדרגה ואבן דרך בחייו של הקורא, תוך שהוא כנה וצנוע בנוגע למניעיו, אפשר להתנהל ביושר. על כן, בניית דפי נחיתה, היא אומנות שמאפשרת לדבר עם הקונה הפוטנציאלי, לשקף לו את מצבו, ולהציע דרכים חדשות לחשוב על המצב – תוך, שבסופו של דבר, אנחנו מכוונים למוצר/שירות, כפתרון.

לא כל הפתרונות מתאימים לכל האנשים, על כן אפשר שהקורא יזהה שהפתרון לא מתאים לו באופן אישי – וזה בסדר. אנחנו מכוונים לאלו שהפתרון מתאים להם, מדברים אליהם בבהירות ובדיוק.

ההשקעה שבבניית דפי נחיתה

על מנת לבנות דף נחיתה, יש עניין להשתמש בפלטפורמה שתאפשר את זה, או לקודד דף אינטרנט משלנו. הדרך הקלה והיעילה, היא כנראה דרך פלטפורמה ייעודית לבניית דפי נחיתה, אלא אם כן אנחנו נהנים לקודד ולתכנת דפי אינטרנט בעצמנו. כך או כך, פלטפורמות לבניית דפי נחיתה יכולות להציע את האפשרות לקוד מותאם אישית, למי שנהנה מעבודת תכנות טובה.

כשזה נוגע לבניית דפי נחיתה במחיר סביר, אפשר שיש המון אפליקציות שיכולות להציע טווח מחירים שונה, עבור חבילות תמחור שונות. אנחנו לא נמנה כאן אפשרויות, כי מספיק חיפוש זריז בגוגל על הנושא כדי לגלות מה הן האפשרויות השונות בשוק. באופן כללי, בניית דפי נחיתה במחיר שמתאים לתקציב העסקי שלנו, יכולה להיות פעולה שמתאימה לתכנון העסקי.

בכל אופן, סביר שניתן יהיה להתנסות, למשך תקופת זמן מסוימת – בדפי הנחיתה שסופקו כדרך הפלטפורמות השונות, כדי לראות מה מתאים לצרכינו ולרצונותינו. כאשר, כל השאר תלוי בנו: איך נכתוב את הקופי, איך נתבטא, מה נמכור וכמה טוב נתייעל עם הזמן. תודה על קריאתך, מקווים כי הכתבה העשירה את עולמך במידה המתאימה.

הישארו תמיד מחוברים למה שחדש

השאירו דוא"ל ונשלח לכם כתבות חדשות מידי פעם

כתבות תוכן נוספות שיכולות לעניין אותך