אהבתם? שתפו את הפוסט עם חברים
דרופשיפינג הוא מודל עסקי פופולרי לאור הוצאות מאוד נמוכות כבר בתחילת הפעילות, אפס תקורה ומודל עסקי פשוט. אפשר להקים חברת דרופשיפינג במחיר של 1500 ₪ בלבד, מה שהופך אותה לאופציה טובה למי שמעוניין להתחיל מיזם חדש. והכי חשוב, דרופשיפרים יכולים למכור מגוון שלם של מוצרים בלי צורך לרכוש או להחזיק מלאי כלשהו.
במדריך זה, נלמד אותך כיצד לפתוח עסק דרופשיפינג מאפס. נסקור את השלבים הבסיסיים, כלים מועילים להפעלת העסק שלך ושיקולים מרכזיים.
מה זה דרופשיפינג?
דרופשיפינג היא מערכת עסקית המאפשרת לכל אחד למכור מוצרים מבלי לשמור על מלאי. הלקוח מבצע הזמנה, ולאחר מכן החברה מודיעה ליצרן או למפיץ של המוצר כי בוצעה הזמנה ויש להכניסו למשלוח לצרכן. היצרן או המפיץ שולחים את המוצר ישירות לצרכן מטעם חברת הדרופשיפינג.
הזמנה פשוטה: הצרכן משלם לדרופשיפר. הדרופשיפר משלם ליצרן או למפיץ. היצרן או המפיץ שולחים את המוצר ללקוח. בעיקרו של דבר, הדרופשיפר הוא משווק.
מכיוון שאין צורך במלאי, דרופשיפינג היא דרך חסכונית עבור בעלי עסקים חדשים למכור מוצרים ללא הרבה תקורה. זה גם מונע להיתקע עם מלאי שלא יכול או לא יכול למכור.
איך להקים עסק דרופשיפינג בשישה שלבים:
- בחרו קונספט עסקי
תפיסה עסקית מתארת מה אתה מוכר ולמי. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות עם דרופשיפינג, אתה יכול להתחיל עם מספר מוגבל של מוצרים שאתה מרגיש שימכרו לדמוגרפיה ספציפית.
לדוגמה, אתה יכול לפתח קונספט עסקי שאומר שאתה הולך למכור חולצות עם הדפס לגולשים. לחולצות הטריקו יהיו עיצובים ספציפיים שפונים לקהל היעד הזה.
הקונספט הוא הבסיס למוצרים שאתה מוכר, לעיצוב האתר שלך ולשיווק שלך, ולכן יש חשיבות מכרעת להקדיש לזה זמן מה. עם זאת, טוב לציין שמכיוון שיש עלויות מוגבלות ליישום קו מוצרי dropshipping אתה יכול לשנות דברים אם אתה מרגיש שעשית טעות והנך מעוניין בנישה אחרת.
2. מקור ממנו נמכור ונשלח מוצרים
תפיסה עסקית אינה מבטיחה כי תוכל להשיג את המוצרים שישרתו את הקונספט שבחרת. קח את הזמן לפני שאתה מפתח אתר אינטרנט כדי לחקור מוצרים. חפש מפיצים מרובים שמוכרים את אותם מוצרים כדי למצוא את המחיר הסיטונאי הטוב ביותר של המוצר.
כמה מהשווקים הפופולריים ביותר הם:
AliExpress
SaleHoo
Worldwide Brands
Doba
Megagoods
תוכל גם לחפש ביגוד לפי דרישה, מוצרים לבית או ספרים. חברות הלבשה המדפיסות על פי דרישה מדפיסות גרפיקה מותאמת אישית על מותגים וסגנונות שונים של בגדים, כולל חולצות טריקו, גרביים וז'קטים.
בחרו מוצר שאתם מתלהבים ממנו, בעל מרווח טוב לרווח יפה. רבים מהספקים הללו מספקים גם סטטיסטיקות של פריטים פופולריים כדי שתוכלו לבחור דברים שיש סיכוי גבוה יותר להימכר מכיוון שכבר יש להם שוק.
3. בחירת ספקים
לאחר שתמצא את המוצרים שאתה רוצה לשווק, הגיע הזמן לבחור את הספק שיהווה את החברה בפועל שתשלח את המוצרים ללקוחות שלך. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון עם הספק שתבחרו:
איכות: בחר ספק שמציע את האיכות שאתה רוצה שהחברה שלך תייצג. מודל עסקי אחד הוא לגבות יותר עבור מוצרים באיכות טובה יותר. המנע מספק עם סחורות שאולי אינן האיכותיות ביותר. איפה אתה רוצה למקם את עצמך?
רווחיות: אתה אמור להיות מסוגל להרוויח רווח סביר על המוצר. קחו בחשבון את עלויות המשלוח והעסקה בחישוב שלכם. רוב ה-Dropshippers מנסים לקבל 15% עד 20% בשולי רווח. כמובן, אם אתה יכול לייצר שולי רווח גבוהים יותר, זה נהדר.
אמינות: אתה רוצה לבחור ספק ששולח מוצרים בזמן עם הוצאות וזמני משלוח סבירים. ספקים רבים נמצאים בחו"ל, ותצטרך להחליט אם אתה רוצה שהלקוחות שלך יחכו למוצרים או לא. אתה גם צריך שיהיה לך ספק שמחזיק מוצר במלאי מכיוון שזה מתסכל לך וללקוח שלך לקבל הזמנה שלא ניתן למלא. הדרך הטובה ביותר לבדוק מהימנות היא להזמין מספר מוצרים מהספק ולחוות בעצמך את חוויית הרכישה.
מדיניות החזרות: במידת האפשר, מצא ספק המציע מדיניות החזרה. רבים לא, אז אתה צריך לבדוק את זה לפני קבלת החלטה סופית. אתה צריך לחשוב איך אתה קובע את מדיניות ההחזרה שלך על סמך מה שהספק מציע לך.
רוב ה-Dropshippers משתמשים בשווקים מקוונים מכיוון שהם נוטים להחזיק במלאי טוב יותר של מוצרים עם ספקים אמינים. אפשר להשיג ספק ישיר אם יש לך מוצר ספציפי בראש. זה דורש קצת עבודה נוספת כדי לראות מי מפיץ את המוצר עבור היצרן ולעתים קרובות דורש מספר מינימלי של מכירות בחודש כדי להיות זכאים לקבל שירות מאותו ספק.
4. בניית חנות אינטרנטית
ההוצאה העיקרית בתחילת הדרך היא בניית אתר מכירות מקצועי ונכון לנישה אותה בחרת. תצטרך לבנות חנות מסחר אלקטרוני כדי למכור את המוצרים שלך. חנות מסחר אלקטרוני היא אתר שנועד לסייע לכם להציג את המוצרים למכירה בצורה נכונה הן מבחינת עיצוב והן מבחינת מבנה האתר.
כדי לבנות אתר תצטרך:
שם דומיין
אחסון/שרת (אם משתמשים בוורדפרס)
אינטגרציות עם הדרופשיפרים שבחרת
חברת סליקה בינלאומית לקבלת תשלומים מקוונים
נשמע מסובך? כאן אני נכנס לתמונה (היי רועי הכותב של המאמר פה) אני בונה לכם את מקצועי ונכון, המותאם אישית למוצרים והנישה אותם בחרתם למכור. בדיגיטל ספיריט בראשותי בניתי עשרות אתרי דרופשיפינג מוצלחים המניבים לבעליהם אלפי ועשרות אלפי שקלים בחודש.
אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר הופכים את מכירת המוצר לאוטומטית עם ההזמנה לספק. אם שלב זה אינו אוטומטי, תבצע הזנה ידנית של הזמנות מדי יום, דבר שעלול להיות מסורבל ולהוביל לשגיאות. אני בונה לכם אתר עם מערכת אוטומטית המתחברת לעלי אקספרס וebay.
בנוסף, ייתכן שתרצה לשקול למכור את המוצרים שלך דרך פלטפורמות אחרות, כגון Etsy, Amazon או אפילו מדיה חברתית (כלומר, פייסבוק או אינסטגרם). מכירה מרובת ערוצים עוזרת לעסק שלך להשיג חשיפה ולהוביל יותר מכירות, ולכן בדרך כלל מומלץ לעשות זאת. כלומר, אם יש לך את רוחב הפס לנהל מספר ערוצי מכירה.
דוגמא לחנות דרופשיפינג לחולצות T שבבעלות דיגיטל ספיריט מבוססת עלי אקספרס - לחצו להתרשמות
5. רשום את העסק שלך
אתה צריך להקים את החברה כעסק, להפריד אותה מהנכסים האישיים שלך. משמעות הדבר היא יצירת שם (בדרך כלל שם הדומיין שתבחר) והגשת בקשה לעוסק פטור. גם כאן אנו מלווים אותך לכל אורך הדרך.
6. שיווק העסק שלך
אתה לא יכול פשוט להקים אתר ולצפות שאלפי אנשים ימצאו אותו. אתה צריך לשווק את העסק החדש. מכיוון שהוא מקוון, סביר להניח שתחרוג מהשיווק מפה לאוזן שהיית עושה עם עסקים אחרים בקהילה שלך.
הצטרף לקבוצות מדיה חברתית הרלוונטיות לעסק שלך והתחל להשתתף בצורה פרודוקטיבית. אל תנסה רק למכור; סייע לאנשים עם שאלות שהם עשויים לשאול. הפוך למומחה בקהילה כדי להיראות כמשאב. אנשים ימצאו את העסק שלך באמצעות זה. יש דפים עסקיים ספציפיים בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. פרסם באופן קבוע מוצרים חדשים, מכירות או טיפים וטריקים בתעשיית הנישה שלך.
בנוסף למאמצי המדיה החברתית שלך, ייתכן שתרצה להשקיע במודעות ובמכירות בפועל. אתה יכול להפעיל מודעות פייסבוק בתקציבים קטנים המתמקדים בדמוגרפיה ספציפית. חשבו על התחלת מסע פרסום עם תקציב של $10 ליום כדי להניע תנועה לחנות המסחר האלקטרוני שלכם. אתה יכול גם לכתוב בלוג שעוזר לצרכנים למצוא אותך באמצעות טקטיקות של אופטימיזציה למנועי חיפוש.
בחן את המוצרים בעצמך לפני שאתה מתחיל לשווק אותם להמונים
הדבר הנהדר בדרופשיפינג הוא שאתה יכול לבדוק מוצרים חדשים כדי לראות אם לשוק יש תשוקה אליהם. זה קל לביצוע ולא עולה לך הרבה יותר מהזמן לעדכן את החנות ולהכריז על מוצר חדש.
עבוד עם הספקים שלך כדי לראות אילו מוצרים חדשים יוצאים שעשויים להתאים לקהל היעד שלך. לאחר מכן בחר מוצר אחד בכל פעם להשיק. אם אתה מרגיש חזק לגבי המוצר, קבע עבורו תקציב שיווקי. הפעל מסע פרסום ספציפי למוצר החדש וראה כיצד הוא מתקדם בהשוואה לשאר המוצרים שלך באינטרנט.
Dropshippers צריכים תמיד לבדוק מוצרים חדשים. זה עוזר למכור יותר פריטים ללקוחות קיימים שכבר קנו וסומכים על המותג שלך. זה קל וחסכוני לביצוע וצריך להיות חלק מהפיתוח העסקי השוטף שלך.
שורה תחתונה!
כל אחד יכול לפתוח עסק דרופשיפינג על ידי שימוש בספקי שוק ובניית אתר מתאים. אין לזה הרבה השקעה להתחיל, ואתה יכול להתחיל במהירות (מספר חודשים) לייצר הכנסה פאסיבית של אלפי שקלים בחודש.


